A Modern Vállalkozások Programja azzal a céllal jött létre, hogy az informatikai fejlesztések által növelje a hazai mikro-, kis- és középvállalkozások versenyképességét. Minősített szállítóként csatlakoztunk a “Vállalkozz digitálisan!” elnevezésű GINOP-3.2.1 Modern Vállalkozások Programjához, ezzel kívánunk segítséget nyújtani a teljeskörű informatikai megoldásainkkal a micro-, kis- és középvállalkozásoknak A termékekhez és szolgáltatásokhoz kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.
Az Europroof© moduláris felépítése miatt teljesen a megrendelő igényeire szabható vállalatirányítási rendszer. A rendszer alkalmas gyártó, kereskedő, és szolgáltató cégek számára a cég mindennapjai során alkalmazott folyamatok számítógépes adminisztrálására, megkönnyíti és gyorsítja a vállalkozás működését, segíti a vezetőket a döntések előkészítésében, és a döntések meghozásában.
Az Europroof© ügyviteli rendszert több mint 10 éve fejlesztjük, és használjuk is, így minden funkciónknál központi szerepet kap az egyszerű használat, az ergonómia, és a lehető legnagyobb komplexitás.
Az Europroof© ügyviteli rendszer CRM moduljával a vevőkkel és a szállítókkal kapcsolatos folyamatok feddhetők le az alapadatok rögzítésétől a hír és körlevelek készítéséig.
Egy cég legnagyobb értéke az ügyféllistája. Ez azonban csak akkor értékes, ha pontos adatokat tartalmaz Az Europroof© ügyviteli rendszer CRM modulja segítségével könnyedén összegyűjtheti és kezelheti meglévő és leendő ügyfeleinek adatait. A rendszerben nyilvántarthatjuk a kapcsolatfelvételek során rögzített teendőket, melyekhez határidőket is rendelhetünk. Partnereink részére a modulon belül hír és körlevél küldésére is van lehetőség.
A rendszer bevezetése után minden esemény azonnal közvetlenül a szoftverbe kerül rögzítésre, ezért mindig, minden időpillanatban aktuális képet kap a vállalkozás pillanatnyi állapotáról. A hatékony folyamatkezelésnek köszönhetően az adminisztrációra fordított idő jelentősen csökkenhet, így mindenki azzal az értékteremtő folyamattal tud foglalkozni, ami valójában a feladata. Az esetleges vadhajtásokat az aktuális információknak köszönhetően gyorsan, és hatékonyan tudja kezelni az arra hivatott vezető, így nő a cég hatékonysága, termelékenysége.
Termékünket a gazdasági élet minden szereplőjének ajánljuk, hiszen felépítése miatt egyszerűen testreszabható.
A programban résztvevő és új rendszert vásárló megrendelőink részére, a rendszer moduláris felépítése miatt, személyre szabott csomagajánlatot adunk. További kedvezményt biztosítunk azon megrendelőink részére, akik az alap 1 telephely 2 felhasználó jogosultságon túl további telephellyel és felhasználóval kívánják a rendszert használni. Valamint 1 díjmentes bevezetési alkalmat adunk ajándékba.
A fenti termékhez kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.
Az Europroof© ügyviteli rendszer Pénzügyi modulja a vállalat felmerülő pénzügyeinek komplex menedzselése a bank, pénztár, vevők és szállítók összefüggésében.
Az Europroof© ügyviteli rendszer Pénzügy modulja a pénzügyi nyilvántartásokat és funkciókat foglalja magába. A rendszer folyószámla kezelésében jellemzően integrációs feladatokat lát csak el, hiszen az értékesítésből, beszerzésekből származó tételek, azok keletkezési helyén kerülnek felvezetésre. Azonban a teljes pénzügyi folyószámlához még hiányzó napi bank- és pénztárbizonylatok rögzítése már e modulban történik. A vevői követelések és szállítói tartozások nyomon követésén keresztül információk gyűjthetők a várható bevételekről és kiadásokról, határidős kintlévőségekről. Ezen modulban rögzíthetjük azokat a költségszámlákat, melyek nem tartoznak beszerzéshez, valamint a kézi számlákat. Különböző lekérdezéseket tudunk készíteni, mint például korosított vevői és szállítói kimutatásokat, áfa analitikát. A modul tartalmaz ELECTRA interfészt és könyvelő program exportot is.
A rendszer bevezetése után minden esemény azonnal közvetlenül a szoftverbe kerül rögzítésre, ezért mindig, minden időpillanatban aktuális képet kap a vállalkozás pillanatnyi állapotáról. A hatékony folyamatkezelésnek köszönhetően az adminisztrációra fordított idő jelentősen csökkenhet, így mindenki azzal az értékteremtő folyamattal tud foglalkozni, ami valójában a feladata. Az esetleges vadhajtásokat az aktuális információknak köszönhetően gyorsan, és hatékonyan tudja kezelni az arra hivatott vezető, így nő a cég hatékonysága, termelékenysége.
Termékünket a gazdasági élet minden szereplőjének ajánljuk, hiszen felépítése miatt egyszerűen testreszabható.
A programban résztvevő és új rendszert vásárló megrendelőink részére, a rendszer moduláris felépítése miatt, személyre szabott csomagajánlatot adunk. További kedvezményt biztosítunk azon megrendelőink részére, akik az alap 1 telephely 2 felhasználó jogosultságon túl további telephellyel és felhasználóval kívánják a rendszert használni. Valamint 1 díjmentes bevezetési alkalmat adunk ajándékba.
A fenti termékhez kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.
Az Europroof© ügyviteli rendszer HR modulja komplex nyilvántartás minden munkavállalóról kiegészítve a bér és cafeteria adatokkal, valamint egy szabadság igénylő és nyilvántartó rendszerrel.
Az Europroof© ügyviteli rendszer HR modulja a felrögzített személyek adatait egy helyen kezelhetjük, a személyi adatok, munkaviszony adatok, előző munkahely adatok egy menüpontban rögzíthetők, és akár számfejtést is végezhetünk, bérösszesítőt nyomtathatunk. A szabadság tervező segítségével kiválthatjuk a szabadságtömböt, mivel kezeli a szabadság engedélyezés folyamatát, átláthatóan mutatja szervezeti egységenként és cégszinten is az engedélyezésre váró-, kiírt és engedélyezett szabadságokat, ledolgozott napokat valamint a betegszabadságokat, megoldást biztosít annak ellenőrzésére, hogy a Munka törvénykönyvében leírt szabályozásoknak megfelelőek-e a tervként számon tartott adatok és elsősorban csökkenti az adminisztrációs terheket.
A rendszer bevezetése után minden esemény azonnal közvetlenül a szoftverbe kerül rögzítésre, ezért mindig, minden időpillanatban aktuális képet kap a vállalkozás pillanatnyi állapotáról. A hatékony folyamatkezelésnek köszönhetően az adminisztrációra fordított idő jelentősen csökkenhet, így mindenki azzal az értékteremtő folyamattal tud foglalkozni, ami valójában a feladata. Az esetleges vadhajtásokat az aktuális információknak köszönhetően gyorsan, és hatékonyan tudja kezelni az arra hivatott vezető, így nő a cég hatékonysága, termelékenysége.
Termékünket a gazdasági élet minden szereplőjének ajánljuk, hiszen felépítése miatt egyszerűen testreszabható.
A programban résztvevő és új rendszert vásárló megrendelőink részére, a rendszer moduláris felépítése miatt, személyre szabott csomagajánlatot adunk. További kedvezményt biztosítunk azon megrendelőink részére, akik az alap 1 telephely 2 felhasználó jogosultságon túl további telephellyel és felhasználóval kívánják a rendszert használni. Valamint 1 díjmentes bevezetési alkalmat adunk ajándékba.
A fenti termékhez kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.
Az Europroof© ügyviteli rendszer Beszerzési és logisztikai moduljával a telephelyek, raktárak és különféle bizonylatok segítségével a teljes logisztikai folyamat lefedhető a beszerzési igény felmerülésétől az értékesítésig.
Az Europroof© ügyviteli rendszer Beszerzés logisztika modulja a beszerzés folyamatához kapcsoló törzsadatok, bizonylatok adminisztrálásán túl, a kívánt rendelkezésre álláshoz szükséges raktárkészlet fenntartásához, valamint a beszerzés optimalizálásához nyújt segítséget. Lehetőség van különböző típusú szállítói áru-, költségszámlák, szállítólevelek, illetve ajánlatok, megrendelések rögzítésére. A modul másik alapvető feladata az értékesítési folyamatok teljes értékű leképezése, a szükséges bizonylatok és nyomtatványok elkészítése. A funkció a vevőknek küldött kimenő ajánlatok, bejövő megrendelések, kimenő szállítólevelek-számlák elkészítésére, kezelésére szolgál. A modul a beszerzés és az értékesítés mellett a készletgazdálkodást is magában foglalja, e funkció segítséget nyújt pontos raktárkészlet nyilvántartására telephelyenként és raktáranként, bizonylatok segítségével nyomon követhető a készletmozgás, raktárak közötti átadás-átvétel.
A rendszer bevezetése után minden esemény azonnal közvetlenül a szoftverbe kerül rögzítésre, ezért mindig, minden időpillanatban aktuális képet kap a vállalkozás pillanatnyi állapotáról. A hatékony folyamatkezelésnek köszönhetően az adminisztrációra fordított idő jelentősen csökkenhet, így mindenki azzal az értékteremtő folyamattal tud foglalkozni, ami valójában a feladata. Az esetleges vadhajtásokat az aktuális információknak köszönhetően gyorsan, és hatékonyan tudja kezelni az arra hivatott vezető, így nő a cég hatékonysága, termelékenysége.
Termékünket a gazdasági élet minden szereplőjének ajánljuk, hiszen felépítése miatt egyszerűen testreszabható.
A programban résztvevő és új rendszert vásárló megrendelőink részére, a rendszer moduláris felépítése miatt, személyre szabott csomagajánlatot adunk. További kedvezményt biztosítunk azon megrendelőink részére, akik az alap 1 telephely 2 felhasználó jogosultságon túl további telephellyel és felhasználóval kívánják a rendszert használni. Valamint 1 díjmentes bevezetési alkalmat adunk ajándékba.
A fenti termékhez kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.
Az Europroof© ügyviteli rendszer HR modulja komplex nyilvántartás minden munkavállalóról kiegészítve a bér és cafeteria adatokkal, valamint egy szabadság igénylő és nyilvántartó rendszerrel.
Az Europroof© ügyviteli rendszer HR modulja a felrögzített személyek adatait egy helyen kezelhetjük, a személyi adatok, munkaviszony adatok, előző munkahely adatok egy menüpontban rögzíthetők, és akár számfejtést is végezhetünk, bérösszesítőt nyomtathatunk. A szabadság tervező segítségével kiválthatjuk a szabadságtömböt, mivel kezeli a szabadság engedélyezés folyamatát, átláthatóan mutatja szervezeti egységenként és cégszinten is az engedélyezésre váró-, kiírt és engedélyezett szabadságokat, ledolgozott napokat valamint a betegszabadságokat, megoldást biztosít annak ellenőrzésére, hogy a Munka törvénykönyvében leírt szabályozásoknak megfelelőek-e a tervként számon tartott adatok és elsősorban csökkenti az adminisztrációs terheket.
A rendszer bevezetése után minden esemény azonnal közvetlenül a szoftverbe kerül rögzítésre, ezért mindig, minden időpillanatban aktuális képet kap a vállalkozás pillanatnyi állapotáról. A hatékony folyamatkezelésnek köszönhetően az adminisztrációra fordított idő jelentősen csökkenhet, így mindenki azzal az értékteremtő folyamattal tud foglalkozni, ami valójában a feladata. Az esetleges vadhajtásokat az aktuális információknak köszönhetően gyorsan, és hatékonyan tudja kezelni az arra hivatott vezető, így nő a cég hatékonysága, termelékenysége.
Termékünket a gazdasági élet minden szereplőjének ajánljuk, hiszen felépítése miatt egyszerűen testreszabható.
A programban résztvevő és új rendszert vásárló megrendelőink részére, a rendszer moduláris felépítése miatt, személyre szabott csomagajánlatot adunk. További kedvezményt biztosítunk azon megrendelőink részére, akik az alap 1 telephely 2 felhasználó jogosultságon túl további telephellyel és felhasználóval kívánják a rendszert használni. Valamint 1 díjmentes bevezetési alkalmat adunk ajándékba.
A fenti termékhez kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.
Az Europroof© ügyviteli rendszer Gyártás+TMK modulja a vállalkozás gyártói folyamatainak adminisztrálása, ütemezése a megrendeléstől a készrejelentésig, valamint a vállalati eszközpark tervezett és rendkívüli karbantartásainak menedzselése.
Az Europroof© ügyviteli rendszer Gyártás és TMK modulja alkalmas a különböző telephelyeken található gyártóegységek folyamatainak támogatására. Gyártás és gyártás tervezés funkciók aktívan illeszkednek az Europroof rendszer értékesítési, raktári és logisztikai moduljaihoz. A terméktörzsben külön jelölhetők a gyártásra kerülő termékek, így ezeknél megadhatók a receptúrák. A gyártás ütemezés során előre tudjuk ütemezni a megrendelések alapján a gyártást. A TMK modul segítségével előre ütemezhető az eszközparkok tervezett és a rendkívüli karbantartása.
A rendszer bevezetése után minden esemény azonnal közvetlenül a szoftverbe kerül rögzítésre, ezért mindig, minden időpillanatban aktuális képet kap a vállalkozás pillanatnyi állapotáról. A hatékony folyamatkezelésnek köszönhetően az adminisztrációra fordított idő jelentősen csökkenhet, így mindenki azzal az értékteremtő folyamattal tud foglalkozni, ami valójában a feladata. Az esetleges vadhajtásokat az aktuális információknak köszönhetően gyorsan, és hatékonyan tudja kezelni az arra hivatott vezető, így nő a cég hatékonysága, termelékenysége.
Termékünket a gazdasági élet minden szereplőjének ajánljuk, hiszen felépítése miatt egyszerűen testreszabható.
A programban résztvevő és új rendszert vásárló megrendelőink részére, a rendszer moduláris felépítése miatt, személyre szabott csomagajánlatot adunk. További kedvezményt biztosítunk azon megrendelőink részére, akik az alap 1 telephely 2 felhasználó jogosultságon túl további telephellyel és felhasználóval kívánják a rendszert használni. Valamint 1 díjmentes bevezetési alkalmat adunk ajándékba.
A fenti termékhez kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.
Az Europroof© ügyviteli rendszer Mobil platform modulja segítségével kimutatások, grafikonok, lekérdezések, egyszerűen érhetőek el bármilyen okoseszközről.
Rohanó világunkban fontos szempont a mobilitás, éppen ezért tettük rendszerünket alkalmassá arra, hogy mobiltelefonnal és tablettel is kompatibilis legyen. Így Ön elérheti a programot szinte bárhol, bármikor, mobil eszközeiről.
A rendszer bevezetése után minden esemény azonnal közvetlenül a szoftverbe kerül rögzítésre, ezért mindig, minden időpillanatban aktuális képet kap a vállalkozás pillanatnyi állapotáról. A hatékony folyamatkezelésnek köszönhetően az adminisztrációra fordított idő jelentősen csökkenhet, így mindenki azzal az értékteremtő folyamattal tud foglalkozni, ami valójában a feladata. Az esetleges vadhajtásokat az aktuális információknak köszönhetően gyorsan, és hatékonyan tudja kezelni az arra hivatott vezető, így nő a cég hatékonysága, termelékenysége.
Termékünket a gazdasági élet minden szereplőjének ajánljuk, hiszen felépítése miatt egyszerűen testreszabható.
A programban résztvevő és új rendszert vásárló megrendelőink részére, a rendszer moduláris felépítése miatt, személyre szabott csomagajánlatot adunk. További kedvezményt biztosítunk azon megrendelőink részére, akik az alap 1 telephely 2 felhasználó jogosultságon túl további telephellyel és felhasználóval kívánják a rendszert használni. Valamint 1 díjmentes bevezetési alkalmat adunk ajándékba.
A fenti termékhez kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.
A pMarket webáruházat kis- és középvállalkozások igényeire terveztük. Egy webáruház akkor működik jól, ha a látogatók hiányérzet nélkül böngészhetnek, és vásárolhatnak. Ezért építettünk be minden fontos eszközt a pMarket motorba, és fejlesztjük folyamatosan partnereink visszajelzései alapján. Moduláris felépítésű webáruház motorunk segítségével biztosan célba ér az e-kereskedelem útvesztőjében.
Az Europroof© ügyviteli rendszer pMarket webáruház modulja Mobilbarát, keresőoptimalizált e-business megoldás, amely segítségével egy rendszerből oldhatja meg az adminisztrációt.
A pMarket webáruházat kis- és középvállalkozások igényeire terveztük. Egy webáruház akkor működik jól, ha a látogatók hiányérzet nélkül böngészhetnek, és vásárolhatnak. Ezért építettünk be minden fontos eszközt a pMarket motorba, és fejlesztjük folyamatosan partnereink visszajelzései alapján. Az Europroof© ügyviteli rendszer pMarket webáruház modulja össze van kapcsolva az Europroof© ügyviteli rendszerszámos funkciójával, így elég csak egy helyen rögzíteni a termékeket, raktárkészletet, a webshopban minden szükséges információ meg fog jelenni, amit az ügyviteli rendszer tartalmaz.
A pMarket webshop motor számos választást segítő funkciót tartalmaz ilyenek a Kiemelt termékek, Egyszerű kereső, Termék nézettség toplista, Raktárkészlet kijelzés, Termék összehasonlítás, Termékparaméter adminisztráció, Utoljára nézett termékek, Termék változatok kezelése, Párhuzamos termékkategorizálás, Kedvezmények(időszaki, kuponos, százalékos), valamint az értékesítést, marketinget támogató funkció kapott benne helyett, mint például a Google integráció, Facebook integráció, Ár összehasonlító oldalak export, Online fizetés integráció, Többnyelvűség, Valuta kezelés, Jogszabályi megfelelőség, Keresőbarát motor, Egyedi SEO megadása.
Termékünket a gazdasági élet minden szereplőjének ajánljuk, hiszen felépítése miatt egyszerűen testreszabható.
1 díjmentes bevezetési alkalmat adunk ajándékba.
A fenti termékhez kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.
Teljes körű informatikai szolgáltatást kínálunk kis-, közép- és nagyvállalati ügyfeleink részére, amely az IT stratégia kialakítástól az eszközbeszerzésen át az informatikai infrastruktúra megvalósításáig, ill. üzemeltetéséig terjed. Szakembereink naprakész tudásukkal komplex megoldásokat váltanak valóra. Az informatikai tevékenység cégünkhöz történő kiszervezésével garantálni tudjuk, hogy szervezetének a legkisebb költséggel elvárt legnagyobb informatikai teljesítmény álljon rendelkezésre, akkor és amikor az szükséges.
Teljes körű informatikai szolgáltatást kínálunk kis-, közép- és nagyvállalati ügyfeleink részére, amely az IT stratégia kialakítástól az eszközbeszerzésen át az informatikai infrastruktúra megvalósításáig, ill. üzemeltetéséig terjed. Szakembereink naprakész tudásukkal komplex megoldásokat váltanak valóra. Az informatikai tevékenység cégünkhöz történő kiszervezésével garantálni tudjuk, hogy szervezetének a legkisebb költséggel elvárt legnagyobb informatikai teljesítmény álljon rendelkezésre, akkor és amikor az szükséges.
Több száz sikeres közbeszerzési projekt nyertes kivitelezőjeként az egész ország területén találhatóak referenciáink. A PC Trade Kft. évek óta – az állami központosított közbeszerzés keretében – számítógéprendszerek és nyomat előállító eszközök minősített szállítója, melynek kínálatában a saját márkás, rugalmasan konfigurálható PCT BLADE asztali számítógépek és szerverek is megtalálhatóak, több éves garanciavállalással. Hosszú távú kapcsolatokat építünk, ezért csak minőségi termékekkel foglalkozunk, az elvállalt munkákat igényesen, határidőre teljesítjük.
Egy optimálisan működő – költséghatékony, egyben minden munkafolyamatot maximálisan támogató – informatikai infrastruktúra kialakítása átfogó látásmódot és nagy szakértelmet igényel.A szervezetek többsége működőképes, az adhoc módon vásárolt és összeállított IT eszközök segítségével is, de a fennakadások, váratlan problémák a leggyakrabban a komplex szakértő tervezés hiányából adódnak. Tüzet oltani pedig mindig költségesebb és nehezebb feladat, mint megelőzni azt.
Szolgáltatásunkat a gazdasági élet minden szereplőjének ajánljuk.
A fenti termékhez kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.
Teljes körű informatikai szolgáltatást kínálunk kis-, közép- és nagyvállalati ügyfeleink részére, amely az IT stratégia kialakítástól az eszközbeszerzésen át az informatikai infrastruktúra megvalósításáig, ill. üzemeltetéséig terjed. Szakembereink naprakész tudásukkal komplex megoldásokat váltanak valóra. Az informatikai tevékenység cégünkhöz történő kiszervezésével garantálni tudjuk, hogy szervezetének a legkisebb költséggel elvárt legnagyobb informatikai teljesítmény álljon rendelkezésre, akkor és amikor az szükséges.
Több száz sikeres közbeszerzési projekt nyertes kivitelezőjeként az egész ország területén találhatóak referenciáink. A PC Trade Kft. évek óta – az állami központosított közbeszerzés keretében – számítógéprendszerek és nyomat előállító eszközök minősített szállítója, melynek kínálatában a saját márkás, rugalmasan konfigurálható PCT BLADE asztali számítógépek és szerverek is megtalálhatóak, több éves garanciavállalással. Hosszú távú kapcsolatokat építünk, ezért csak minőségi termékekkel foglalkozunk, az elvállalt munkákat igényesen, határidőre teljesítjük.
Egy optimálisan működő – költséghatékony, egyben minden munkafolyamatot maximálisan támogató – informatikai infrastruktúra kialakítása átfogó látásmódot és nagy szakértelmet igényel.A szervezetek többsége működőképes, az adhoc módon vásárolt és összeállított IT eszközök segítségével is, de a fennakadások, váratlan problémák a leggyakrabban a komplex szakértő tervezés hiányából adódnak. Tüzet oltani pedig mindig költségesebb és nehezebb feladat, mint megelőzni azt.
Szolgáltatásunkat a gazdasági élet minden szereplőjének ajánljuk.
A fenti termékhez kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.
Cégünk informatikai és IT tanácsadás szolgáltatásával olyan stratégiai- megoldási ütemtervet alakíthat ki, mely összehangolja az IT stratégiát az üzleti folyamatokkal. Az üzleti igények szükségessé teszik az alapvető IT-infrastruktúra átértékelését, és a tovább lépést egy összekapcsolt, jobban működő infrastruktúra irányába.
Cégünk informatikai és IT tanácsadás szolgáltatásával olyan stratégiai- megoldási ütemtervet alakíthat ki, mely összehangolja az IT stratégiát az üzleti folyamatokkal. Az üzleti igények szükségessé teszik az alapvető IT-infrastruktúra átértékelését, és a tovább lépést egy összekapcsolt, jobban működő infrastruktúra irányába.
Az IT tanácsadási szolgáltatásunkkal segítséget kívánunk nyújtani a gyorsan változó üzleti kihívásoknak való megfelelésben, a költséghatékonyság és a produktivitás növelésének együttesével. Szakértő kollégáik széles szakmai tapasztalata alapján valamint az alkalmazott megoldásainkkal és javaslatainkkal segítjük a gazdaságos, racionális döntéseken alapuló informatikai infrastruktúrák kiépítését.
1. Rendszerátvilágítás, állapotjelentés:
Pontosan milyen rendszerei és alkalmazásai vannak, illetve azok mennyire vannak kihasználva, mennyi „tartalék” van bennük, hogyan lehetne jobban kihasználni.
2. Igényösszesítő felmérés:
Az Ügyféllel együttműködve, interjúk segítségével részletesen felmérjük a fejlesztési szándékot és az elvárásokat, a fejlesztésre okot adó hiányosságokat, problémákat. Az igények és tervek mentén felmérjük a rendelkezésre álló infrastruktúrát és a kapcsolódó munkafolyamatokat. Végül ezek összességéből részletes követelményspecifikáció jön létre a leendő rendszerrel kapcsolatban.
3. Javaslattétel:
A megegyezésnek megfelelő formában javaslatot teszünk az optimális, legjobb ár-érték arányú megoldásra.
4. Rendszerterv:
Új rendszerek kialakításához vagy a már meglévő rendszerek fejlesztéséhez, átalakításához pontos rendszerterv elkészítése, amely nem csupán az aktuális igényeket szolgálja ki, hanem rugalmasan alkalmazkodik a jövőben várható változásokhoz is.
5. Megvalósítási projektterv:
Tartalmazza a véglegesített elvárások szerint elkészített rendszerterv mérföldköveit, illetve a kivitelezés pontos határidőit.
Egy optimálisan működő – költséghatékony, egyben minden munkafolyamatot maximálisan támogató – informatikai infrastruktúra kialakítása átfogó látásmódot és nagy szakértelmet igényel.A szervezetek többsége működőképes, az adhoc módon vásárolt és összeállított IT eszközök segítségével is, de a fennakadások, váratlan problémák a leggyakrabban a komplex szakértő tervezés hiányából adódnak. Tüzet oltani pedig mindig költségesebb és nehezebb feladat, mint megelőzni azt.
Szolgáltatásunkat a gazdasági élet minden szereplőjének ajánljuk.
A fenti termékhez kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.
Cégünk informatikai és IT tanácsadás szolgáltatásával olyan stratégiai- megoldási ütemtervet alakíthat ki, mely összehangolja az IT stratégiát az üzleti folyamatokkal. Az üzleti igények szükségessé teszik az alapvető IT-infrastruktúra átértékelését, és a tovább lépést egy összekapcsolt, jobban működő infrastruktúra irányába.
Az IT tanácsadási szolgáltatásunkkal segítséget kívánunk nyújtani a gyorsan változó üzleti kihívásoknak való megfelelésben, a költséghatékonyság és a produktivitás növelésének együttesével. Szakértő kollégáik széles szakmai tapasztalata alapján valamint az alkalmazott megoldásainkkal és javaslatainkkal segítjük a gazdaságos, racionális döntéseken alapuló informatikai infrastruktúrák kiépítését.
1. Rendszerátvilágítás, állapotjelentés:
Pontosan milyen rendszerei és alkalmazásai vannak, illetve azok mennyire vannak kihasználva, mennyi „tartalék” van bennük, hogyan lehetne jobban kihasználni.
2. Igényösszesítő felmérés:
Az Ügyféllel együttműködve, interjúk segítségével részletesen felmérjük a fejlesztési szándékot és az elvárásokat, a fejlesztésre okot adó hiányosságokat, problémákat. Az igények és tervek mentén felmérjük a rendelkezésre álló infrastruktúrát és a kapcsolódó munkafolyamatokat. Végül ezek összességéből részletes követelményspecifikáció jön létre a leendő rendszerrel kapcsolatban.
3. Javaslattétel:
A megegyezésnek megfelelő formában javaslatot teszünk az optimális, legjobb ár-érték arányú megoldásra.
4. Rendszerterv:
Új rendszerek kialakításához vagy a már meglévő rendszerek fejlesztéséhez, átalakításához pontos rendszerterv elkészítése, amely nem csupán az aktuális igényeket szolgálja ki, hanem rugalmasan alkalmazkodik a jövőben várható változásokhoz is.
5. Megvalósítási projektterv:
Tartalmazza a véglegesített elvárások szerint elkészített rendszerterv mérföldköveit, illetve a kivitelezés pontos határidőit.
Egy optimálisan működő – költséghatékony, egyben minden munkafolyamatot maximálisan támogató – informatikai infrastruktúra kialakítása átfogó látásmódot és nagy szakértelmet igényel.A szervezetek többsége működőképes, az adhoc módon vásárolt és összeállított IT eszközök segítségével is, de a fennakadások, váratlan problémák a leggyakrabban a komplex szakértő tervezés hiányából adódnak. Tüzet oltani pedig mindig költségesebb és nehezebb feladat, mint megelőzni azt.
Szolgáltatásunkat a gazdasági élet minden szereplőjének ajánljuk.
A fenti termékhez kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.
A Microsoft Office 365 az iparág legismertebb együttműködési és irodai eszközeit egyesíti, felhőalapú, előfizetéses szolgáltatás formájában. A felhőalapú szolgáltatásoknak köszönhetően a szervezet csökkentheti általános költségeit, és a megfelelő eszközcsomagot bocsáthatja a megfelelő felhasználók rendelkezésére, a szükséges szintű biztonsági és megfelelési követelmények teljesítésével. Mindenki együttműködhet, hiszen bárhonnan hozzáférhet az e-mailekhez, a webkonferenciákhoz, a dokumentumokhoz és a naptárakhoz.
A Microsoft Office 365 az iparág legismertebb együttműködési és irodai eszközeit egyesíti, felhőalapú, előfizetéses szolgáltatás formájában. A felhőalapú szolgáltatásoknak köszönhetően a szervezet csökkentheti általános költségeit, és a megfelelő eszközcsomagot bocsáthatja a megfelelő felhasználók rendelkezésére, a szükséges szintű biztonsági és megfelelési követelmények teljesítésével. Mindenki együttműködhet, hiszen bárhonnan hozzáférhet az e-mailekhez, a webkonferenciákhoz, a dokumentumokhoz és a naptárakhoz.
Az Office 365 könnyen használható, felhőalapú felügyeleti eszközöket kínál egyetlen helyen. A felügyelet felhasználói felületén az informatikai személyzet új felhasználói fiókokat hozhat létre, szabályozhatja a funkciókhoz történő hozzáférést, és valós időben tekintheti meg az Office 365 valamennyi szolgáltatásának és eszközének állapotát
Akár kisvállalatról, akár nemzetközi nagyvállalatról van szó, az Office 365 a szervezet eltérő informatikai igényeinek megfelelő csomagokat kínál. Licencelése rugalmas, kisvállalatok esetében felhasználónként havi előfizetési csomagokban történik, előrelátható éves költségekkel, közép- és nagyvállalatok esetében a mennyiségi licencelést megvásárolni kívánó ügyfelek számára kedvezmények állnak rendelkezésre.
Az Office 365 egyetlen, rendkívül biztonságos, megbízható és rugalmas csomagban egyesíti a Microsoft felhőalapú hatékonyságnövelő szolgáltatásait, melyet a nagyfokú biztonság, megbízhatóság és végfelhasználói termelékenység vállalati követelményeinek figyelembevételével terveztek.
Termékünket a gazdasági élet minden szereplőjének ajánljuk, hiszen felépítése miatt egyszerűen testreszabható.
A fenti termékhez kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.
A Microsoft Office 365 az iparág legismertebb együttműködési és irodai eszközeit egyesíti, felhőalapú, előfizetéses szolgáltatás formájában. A felhőalapú szolgáltatásoknak köszönhetően a szervezet csökkentheti általános költségeit, és a megfelelő eszközcsomagot bocsáthatja a megfelelő felhasználók rendelkezésére, a szükséges szintű biztonsági és megfelelési követelmények teljesítésével. Mindenki együttműködhet, hiszen bárhonnan hozzáférhet az e-mailekhez, a webkonferenciákhoz, a dokumentumokhoz és a naptárakhoz.
Az Office 365 könnyen használható, felhőalapú felügyeleti eszközöket kínál egyetlen helyen. A felügyelet felhasználói felületén az informatikai személyzet új felhasználói fiókokat hozhat létre, szabályozhatja a funkciókhoz történő hozzáférést, és valós időben tekintheti meg az Office 365 valamennyi szolgáltatásának és eszközének állapotát
Akár kisvállalatról, akár nemzetközi nagyvállalatról van szó, az Office 365 a szervezet eltérő informatikai igényeinek megfelelő csomagokat kínál. Licencelése rugalmas, kisvállalatok esetében felhasználónként havi előfizetési csomagokban történik, előrelátható éves költségekkel, közép- és nagyvállalatok esetében a mennyiségi licencelést megvásárolni kívánó ügyfelek számára kedvezmények állnak rendelkezésre.
Az Office 365 egyetlen, rendkívül biztonságos, megbízható és rugalmas csomagban egyesíti a Microsoft felhőalapú hatékonyságnövelő szolgáltatásait, melyet a nagyfokú biztonság, megbízhatóság és végfelhasználói termelékenység vállalati követelményeinek figyelembevételével terveztek.
Termékünket a gazdasági élet minden szereplőjének ajánljuk, hiszen felépítése miatt egyszerűen testreszabható.
A fenti termékhez kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.